פקק איטום ושמירה על טריות לאורך זמן של בקבוקי יין

19.00 ₪

פקק בקבוקי יין פקקי יין ואקום אמיתיים לשימוש חוזר שומר יין פקקי יין שומרים על טריות המתנות הטובות ביותר לאוהבי יין

 

על פריט זה:

【זמן שימור ארוך יותר】 פקק יין זה מתאים לרוב בקבוקי היין. עם פקק יין זה, היין שלך יכול לשמור על טעמו המקורי לאחר הפתיחה. השימוש בפקקים לוואקום יכול לשפר משמעותית את חווית השתייה.

【פעולה פשוטה】 שלב ראשון: הכנס את פקק היין אנכית לתוך בקבוק היין, אל תעוות. שלב שני: פליטת האוויר על ידי לחיצה על החלק העליון של פקק היין, עד שלא תוכל ללחוץ עליו. כאשר אתה רוצה ליהנות יין טוב, פתח את הפקק, נער שמאלה וימינה כדי לשלוף.

【בטוח ואיכות גבוהה】 פקק היין שלנו בנוי בשווי ואקום ועשוי מסיליקון ABS איכותי ועמיד בדרגת מזון. זה בטוח לגוף האדם, לא רעיל וחסר טעם, אביזר יין ברמה גבוהה. מתאים לרוב בקבוקי היין האדום/לבן.

【שמירה מושלמת על טריות】 פקק בקבוק היין הזה, פשוט שאבו את פקק היין הוואקום מספר פעמים עד שהוא שואב את עצמו בחוזקה. 100% איטום נגד דליפה. זה יעזור לשמר את טעם היין ולשמור על טריות טעימת היין עד 10 ימים. הוא שומר טוב יותר מהפקק המקורי ומאריך את הטריות.

【המתנה המושלמת לאוהבי יין】 פקק היין הזה מתאים למשפחה, למסעדה, לבר. זוהי מתנה מושלמת בעיני חובבי יין, מתאימה להענקה להם בחג המולד, יום הולדת, יום האב ויום נישואין.

קטגוריות: מוצר חם

חוות דעת

חוות דעת על פקק איטום ושמירה על טריות לאורך זמן של בקבוקי יין

אין חוות דעת למוצר זה כרגע