1080 מחזיק טלפון לרכב מגנטי מסתובב מגנט תמיכת טלפון חכם GPS תושבת טלפון מתקפל ברכב לאייפון סמסונג שיאומי

23.00 ₪

מתאים לכל טלפונים ו-GPS וכו'! ומתאים לכל המכוניות!!! אז פשוט תקנה את זה.

[קל להתקנה]כל שעליך לעשות הוא להדביק את הבסיס של מחזיק הטלפון המגנטי לרכב למשטח המנקה, לנעול אותו במקום ולהתאים את המיקום האופטימלי לנהיגה שלך. מחזיק הטלפון תואם רחב למכוניות, משאיות, רכבי שטח, טנדרים, מוניות ונהגי אובר. זה גם מעמד לטלפון סלולרי לשולחן העבודה, מושלם לבית, למשרד.

[משודרג לסיבוב של 1080°] ניתן לסובב את הזרוע המתכווננת 1080 מעלות לתנוחות אופטימליות שונות מבלי להפריע לנהיגה שלך. אתה יכול לגעת בטלפון שלך בקלות עם הזרוע המתכווננת. הזרוע המתכווננת ב-1080 מעלות מאפשרת לך להתאים את הטלפון שלך לכל זווית, מה שמבטיח שהטלפון שלך תמיד נמצא במיקום הטוב ביותר.

[מגנט חזק לטלפון מגנט] משודרג ל-8 יחידות של מגנטים סופר חזקים N45 מחזיקים את הטלפון הסלולרי שלך ביציבות תמיד גם דרך המהמורות. מגנט הרכבה לטלפון המכונית הופך נוח יותר לנהיגה שלך, מאפשר לך לבצע הפעלה קלה, להאזין למוזיקה, לניווט תוך כדי נהיגה.

[יציב יותר - נהיגה נוחה יותר]
3M כוס יניקה משטח ג'ל ינעל את מחזיק הטלפון שלך בחוזקה מבלי לדאוג ליפול על כבישים משובשים. מספק יניקה חזקה יותר עבור תושבות המכונית שלך, בין אם זה לוח המחוונים או השמשה הקדמית, מבלי לדאוג ליפול.


[עבודה לכל הטלפונים והמכוניות ]כללנו גם שתי לוחות סופר מגנטיות. תושבת הלוח המגנטי נדבק בקלות לגב המכשירים להרכבה קלה. תואם לאייפון 14 13 12, 12 Pro, 12 mini, 11,11 Pro,11 Pro Max, XS, Xs Max, XR, Samsung Galaxy S22 S21 S10, Note , Sony, Google Pixel, LG, Nokia וכל ה-Gps של הסמארטפונים וכו'.


 

קטגוריות: ציוד סלולרי

חוות דעת

חוות דעת על 1080 מחזיק טלפון לרכב מגנטי מסתובב מגנט תמיכת טלפון חכם GPS תושבת טלפון מתקפל ברכב לאייפון סמסונג שיאומי

אין חוות דעת למוצר זה כרגע