23 סגנונות חדשים לדחוף מהר בועות משחק ופופ צעצועי אצבע לילדים מבוגרים צעצועים נגד מתח כיף דפוס אור למעלה

30.00 ₪

האם אתה רוצה דרך פשוטה להירגע? לאחר מכן לחץ על צעצוע שחרור הקומפרסיה של המוזיקה הוא בהחלט הבחירה הטובה ביותר שלך! בין אם אתה בבית, במשרד או בדרכים, אתה יכול לשאת את הצעצוע הזה כדי לעזור לך להקל על מתח וחרדה.


עם חומרי ABS ורכיבים אלקטרוניים כמרכיבים העיקריים, הצעצוע להורדת הלחץ מאפשר לך לחוות תחושה ונוחות ייחודית. במקביל, יש לו גם דפוסי קריקטורה מקסימים ואפקטי תאורת LED צבעוניים, שגורמים לך להרגיש יותר שמח ורגוע כשאתה לוחץ.


לא רק זה, אלא גם מגוון מצבי עיסוי, כולל מהירות וחוזק שונות, מספקים לכם מגוון חוויות עיסוי. זה יכול לעזור לך לשחרר לחץ פיזי ונפשי, לקדם את זרימת הדם ולשפר את הבריאות.


לבסוף, אל תתנו ללחץ וחרדה להשפיע על איכות החיים והאושר שלכם. בוא וקנה צעצועי דקומפרסיה של מוזיקת ​​עיתונות כדי להפוך את חייך לקלים ונוחים יותר!

 

פוּנקצִיָה:

ישנם ארבעה מצבי משחק: מצב רמה, מצב זיכרון, מצב דירוג ומצב מרובה משתתפים. לכל מצב יש שיטות משחק שונות, וקושי המשחק עולה עם עליית רמת המשחק.

במהלך המשחק, תהיה גם מוזיקה דינמית כדי להפוך את המשחק שלך למעניין יותר. ניתן לכוון את עוצמת הקול של המוזיקה, וכשרוצים משחק שקט אפשר לכבות אותו.

מצבי משחק מרובים יכולים להפעיל את תיאום עין היד של הילדים, יכולת התגובה, יכולת הזיכרון, לשחק עם חברים ולשפר את כישורי התקשורת שלהם.

 

סוללה: נדרשות סוללות AAA 3x1.5V (לא כלולות סוללות)

 

רשימת אריזה:

x1 קונסולת משחקים מהירה

x1 הוראות שימוש

x1 קופסת אריזה מהודרת

 

הערה: בעת משחק, ציפורני האצבעות לא צריכות להיות ארוכות מדי. האצבעות צריכות לגעת בצלחת החישה בתחתית הבועה, מה שגורם לנורת החיווי של LED לכבות. זו הדרך לשחק את המשחק בצורה יעילה. אם יש לך שאלות נוספות, אנא צור איתנו קשר.

 

אנו מספקים שירותי Dropshipping ושירותי סיטונאות, תומכים ב-OEM. אנא צור איתנו קשר לפרטים נוספים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קטגוריות: משחק

חוות דעת

חוות דעת על 23 סגנונות חדשים לדחוף מהר בועות משחק ופופ צעצועי אצבע לילדים מבוגרים צעצועים נגד מתח כיף דפוס אור למעלה

אין חוות דעת למוצר זה כרגע